wtorek, 22 stycznia 2013

Kramik dostał wyróżnienie :)

Dostałam wyróżnienie Liebster Blog od Madeleine z Jedz, czytaj, kochaj. Jest to tym bardziej miłe, że założyłam tego bloga dość spontanicznie, gdy organizowałam własne CANDY. Nie jest to jedyny blog tego typu, ale staram się  żeby był trochę inny. Ponieważ sama (gdy udaje mi się znaleźć moment) sutaszuję i przez moje hobby poznałam mnóstwo blogów o tematyce hand-made, staram się szukać właśnie takich konkursów (oczywiście każdy kto chce ogłosić swoją rozdawajkę jest tu mile widziany!). 

Poza rękodziełem blogosfera pozwoliła mi odkryć przestrzenie pełne piękna i wspaniałych pomysłów, dlatego też coraz częściej zaglądam na blogi o wnętrzach, dzięki czemu takie właśnie ogłoszenia pojawiają się w Kramiku.

Wyróżnienie Liebster Blog większość zna, tak więc moje odpowiedzi, Voila!



1. Morze, góry, czy jezioro? Kiedyś wręcz religijnie góry, od kilu lat morze.
2. Szpilki, czy trampki? Zawsze planuje zcząć nosić szpili i w ogóle być bardziej posh, ale cóż, może nie trampki, ale butki paputki.
3. Kot, czy pies? Koooootyyyyyyy
4. Do kina, czy na film ;)? O masz ci los, co za pytanie! 
5. Jeśli mogłabyś pojechać w KAŻDE miejsce na świecie, które odwiedziłabyś najpierw? Nowa Zelandia
6.  Gdybyś wiedziała, że następnego dnia będzie koniec świata, to... Zamknęłabym się z moimi chłopcami i kotami w domu i cieszyła ostatnimi chwilami z nimi
7. Ulubione słowo. projekt
8. Gotujesz, czy masz od tego ludzi :D? Mam ludzia
9. Mleko w tubce: czekoladowe, czy zwykłe (o Jezusie :D)? demotywator zwykłe
10. Czy żałujesz czegoś, co zrobiłaś, lub nie zrobiłaś? hehehe, parę głupstw się zrobiło... ale szkoda, że nie zosta łam weterynarzem
11. Jak bardzo nienormalna jesteś (w skali od 1-10)? 6?


Chciałabym w tym miejscu przeprosić Madeleine i wszystkie świetne blogi, które odwiedzam. Nie dam rady  wymyślić swoich pytań i nominować kolejnych osób. Ten tydzień jest dla mnie wyjątkowo trudny i zajęty. Właśnie wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim i przyznam, jestem wyczerpana.

 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!